SOMMARTID!

Hejhej!

Har inte haft en bra helg inte!
Har magsjukan så aa jätte kul....
Kan inte gå till skolan på måndag heller :(
________________________________________
igår/inatt började sommartiden! :)
Känns som om vintertiden tog slut för fort.
vaknade och såg att klockan va 6.30 sen kom jag på att det var sommartid så klockan var ju 7.30.
Jag brukar inte vakna så tidigt men jag sover så mkt på dagen så jag vaknar så tidigt.
______________________________________________________________________
Snart är det påsk och jag har påsklov vecka 14 jippi!
Fast Tyra har lov vecka 15 fast hon ksk skulle ta ledigt ngr dagar så hon kmr tidigare elr nått...
Min/familjens katt!
Heter Zita


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0