PÅSKLOV!

Hej!

Haha har inte orkat att blogga på de senaste dagarna men jaja...
Igår var jag i simmhallen med Hanna Och Rebecka träffade Sascha och Fannie där fast vi va typ inte med dem.
Sen sov vi över (hos Hanna) hade bestämt att vi skulle ha film kväll jag tog med mig typ 10 stycken blev 2 av de tror jag.
Först kollade vi på projekt prinsessa sen på 17 Again och sist på Albert och Herberts jul eller nått.

Har ju påstlov nu.
Äntligen säger jag!
Tycker fotfarande att det är tråkigt att Tyra inte har samma vecka fast hon kommer ju på torsdag men vad ska jag göra fram tills dess då?

Inte att byta sammtalsämne men jg är helt kär i Justin Biebers nya låt Boyfriend!
Den är bara helt sjukt bra.
Ska nog kolla på pretty little liarse nu var verkligen länge sen nu!

Ha det bra / Kajsa :)

projekt Pinsess


17 Again! (helt klart bäst av alla)



Och sen Alberts och Herbets jul den är skt kul satt och gap skrattade åt den!




Kommentarer
Sandra Dagh

Jag kommer inte riktigt ihåg, var sjukt längesen ://

Men vad gör du? :D

2012-04-01 @ 09:43:07
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0