Film!

Hej!

Sitter och kollar på någon film och äter popcorn vet inte vad den heter men den är bra iaf!
Har haft väldigt tråkit idag ingen skolan och gjort lite läxor.
Ingen skola imorgon heller men hoppas verklien att jag kan gå på onsdag det är så tråkigt att inte träffa kompisarna på så länge eller länge och länge fredag-tisdag....
Men det känns som det var 1000 år sen jag träffade Hanna och Rebecka!
SAKNAR DE SUPER-DUPER-MYCKET!

Mamma fyller år den 8 april och nu så har jag köpt en liten sak/grej till henne hoppas att hon blir glad jue.
Passade sammtidigt att köpa en enkel ear cuff fast de har inte kommit än men det kommer nog imorgon eller på onsdag.

Juste nu kom jag på att mamma har beställt ett Iphone skal till mig eller jag fick ju själv bestämma vilket jag ville ha och som vanligt är det ju ett rosa/lila glitter.

Glitterskal iPhone 3/3G mörklila
Från Fyndiq 

Ska se klart filmen eller den är ju slut nu men aja..
/Kajsa ;)


Kommentarer
Hanna

Snyggt skal saknat dig med :)

2012-03-27 @ 20:23:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0