YAY!

HALLOJ!

Har nyss kommit hem (20.00) från ridningen.
Gick super bra för en gångs skull!

Fick ha en halv jobbig häst men det skadade inte.
Är då så lycklig över att ha klarat av mitt ridmärke!

Det var inte så svårt men det är ju alltid kul när man når upp till en ny nivå!
Skulle typ kunna hästens delar,hoppa,dressyr,över bommar och kunna sitta rakt & det...
Sååå YAY KLARADE DET!

Nu kan vi gå in på ett annat ämne!

10 dagar kvar till skolavslutning har den 15 juni.
Saknar sommaren hur mycket som helst just nu!

jag är väldigt duktig på att byta samtalsämne!

Hela dagen har varit rolig.
Ikväll ska jag kolla på "o.c." världens bästa tv-serie som jag iallafall jag sett eller tittar på nu.
Är ju lediga imorgon så vi får se vad jag hittar på.

HA DET BÄST PUSS & KRAM KAJSA <3

ÄLSKAR dig världens underbaraste Tyra! <3
Jag hoppas att vi verkligen aldrig kommer att skiljas från varandra, mitt liv kan inte fungera bra utan dina råd, dina tips ,din kärlek & ditt vackra utseende!

Så ännu en gång: JAG ÄLSKAR DIG MER ÄNN ALLT ANNAT I VÄRLDEN! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0