HEJ HEJ !!!!

HAJ HAJ!!!



Haj bakar gör jag just nu cup capes jippi för vi har myspys i skolan ska titta på pirates of caribien jippi och får ta med oss läsk och något gott så jag ska ta med mig cupcakes och rulltåsta och min älskade aurora ska ta med sig coca cola jippi så mums !! har europa prov imorron jippi (not) men kan nog  mycket (någotlunda). idag så kom min telefon IPHONE 4s jippi men jag får inte se den får göra det på tisdag vecka 24 jippi oh vad roligt så då kommer jag blogga genom telefonen och ni kommer få se lite hur min vardag ser ut och lite hur mina kommpisar och jag håller på med för galna saker hihihi 3:D
















OH iphon och kajsa!!!





P.S ÄLSKAR DIG MED KAJSA!!!!!!

OCH SKULLE ALDRIG KLARA MIG UTAN DIG SKULLE LIGGA PÅ MARKEN OCH SVÄLTA EFTER DIN KÄRLEK!!!!!!

PUSS PUSS LOVE YOU!!!//// pUsS tYrA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0