först gången!!!

Hej hej


jaja detvar första gången då ja jag är kul att vara med jag är snäll. men om jag blir arg är det inte så kul.jag försöker att vara så snäll som mögligt.jag gillar att vara med kompisar och gillar inte
att plugga bläää!!!! jag är tånorig som är ganska kort för att vara jag.Jag hatar ingen och vill ingen illa. dom jag hatar dricker och dödar dom hatar jag urch eller hur det stavas.jag gillar att vara med familjen och alla nära och kära.jag är inne på skype och chattar med min kusin kajsa som då jag delar denna blogg med en trevlig tjej det ;] haha XD. min andra kusin som är 16 och gillar också skype. där hon kan chatta med sin pojkvän tassos.jag och kajsa tror det iallafall men han är snäll och söt liten rackare kommer någ ta bra hand om fille i panskonen. men om han gör nåt dumt mot fille då får han en snyting på käften. men jag tror att jag har berättat som ni behöver veta. för nu måste jag gå.

        // PuSs PuSs TyRa !!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0