basket !! ;D

HAAJ HAAJ !!!


hej hår mår ni jag mår bra i alla fall jag hoppas verkligen det för annars skulle det vara synd. jaja men nu ska jag berätta att jag har varit på basket i idag örebro mot ``wite eagles´´ och jag hejade på wite eagles det var en rolig match  vi vann med 74, 68 vi äger på halvleken fick  alla som ville gå ut och spela. jag var där med min kompis L*d*a och hennes pappa och lillasyster. och hennes pappa känner typ alla i laget och har tillochmed deras nummer skit dom har med en as snygg kille med i laget på hans lag tröja hade han siffran 9 och en annan kille som var söt i laget hade 12.jaja måste gå nu !! hejdå (bye bye)


// PuSs PuSs TyRa <3 '!!!! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0