Skolaaa

hej halloj!

Sitter och har hur tråkigt som helst har varit i skolan idag somm vanligt och såå...
Ingen idrott idag för andra gruppen/paralellklassen eller vad det nu heter hade bad/simmning,så en sak var ju skönt att slippa.


Om jag inte har sagt det s har ju Tyra varit hos mig på påsklovet vi har haft as kul!
Fick en as stor låda godis av henne för hon har ju godisuppehåll för hon vill ha pengar hihi (hon åt godis på påskafton)

Måste faktist göra läxor men jag orkar inte nu!.....
Matte prov imogon och på tisdag är det ngn sak som jag inte kan och är  typ mitt sämsta ämne!
Får väll leta fram ngn film och kolla på då.


Juste glömde nästan att Hanna var hos mig idag med fast blev ju inte så länga för hon skulle ju iväg på
simmträning igen...
Skit vilket långt inlägg asså!

Tagen av: Felicia
På bilden: Kajsa (jag)

Ha det gott/Kajsa




Kommentarer
Tassos

HEJ KAJSA

2012-04-12 @ 14:53:18
URL: http://tassosandreou.com/
Victoria

Hejsan :) Följas via bloglovin?

jättefin blogg! kram

2012-04-14 @ 10:40:53
URL: http://viccitoria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0